4 February 2014

Brussels Airport: Nieuw merk, nieuw logo!

Het merk en de huisstijl van Brussels Airport kregen op 16 januari een hedendaagse make-over. Het meest zichtbare element is het nieuwe logo en de nieuwe kleuren, die tijdens de jaarlijkse Nieuwjaarsdrink werden voorgesteld aan de airport community. Het nieuwe merk weerspiegelt onze belangrijkste waarden: customer intimacy, service en access. Het nieuwe rode logo is een warm en modern icoon dat doet denken aan de “B” van Brussel of België, een opstijgende vogel of een hart.

Het merk en de huisstijl van Brussels Airport kregen op 16 januari een hedendaagse make-over. Het meest zichtbare element is het nieuwe logo en de nieuwe kleuren, die tijdens de jaarlijkse Nieuwjaarsdrink werden voorgesteld aan de airport community. Het nieuwe merk weerspiegelt onze belangrijkste waarden: customer intimacy, service en access. Het nieuwe rode logo is een warm en modern icoon dat doet denken aan de “B” van Brussel of België, een opstijgende vogel of een hart. De rode slogan 'the heart of Europe' legt de nadruk op de unieke positie van onze luchthaven in het kloppend hart van Europa. De rode kleur staat symbool voor warmte. We streven ernaar al onze klanten op een warme manier te verwelkomen op Brussels Airport.
Bekijk de officiële inhuldiging hier op youtube.

Alle blogberichten